3 Eylül 2009 Perşembe

Aktör (2009)



Yazan & Yöneten : Onat Esenman
Orijinal Müzik : Necati Doğa Ebrişim
1. Yönetmen Yardımcısı : Dicle Pektaş
2. Yönetmen Yardımcısı : Ömer Güneş
Görüntü Yönetmeni : Onat Esenman
Stadycam Operatörü : Burak Ballı
Ses : Tayfun Sağol
Kurgu : Onat Esenman
Afiş Tasarımı : Arda Şakar
Ulaşım : Yavuz Aksoy
Makyaj : Özge Aslantaş
Yapımcı : Nampas Film
Uygulayıcı Yapımcı : Selma Remmel
Oyuncular : Murat Engiz , Cem Uslu , Halil Babür , Özer Aslan , Cenk Hakan Köksal , Emrah Yaman , Fatih Gülümser , Onat Esenman , Erhan Tuncer , Hamdi Alp , Simel Aksünger , Zafer Esenman

1 yorum:

  1. (Serhan) Aktör filmini izledim. Özellikle Murat Engiz'in oyunculuğunu gerçekten çok beğendim.
    Gerçekten muazzam bir kurgu Onat Esenman'ı tebrik ediyorum, kurgu harika. Görüntü yönetmenliği için ayrıca tebrik ediyorum.
    Yapımcı rolündeki adam seni seviyorum.
    Gerçekten muazzam bir filmdi.

    YanıtlaSil