29 Haziran 2009 Pazartesi

Halil İbrahim Babür

26 Haziran 1987 yılında Bitlis’te doğdu. 3 yaşına kadar burada yaşadıktan sonra ailesiyle birlikte İstanbul’a yerleşti. İlk ve Orta Öğrenimini, Üsküdar’ın Selimiye İlk Öğretim Okul’unda tamamladı. Küçük yaşta futbola olan ilgisiyle birlikte amatör bir kulüpte futbol oynamaya başladı. Bu sırada Üsküdar Burhan Felek Lisesi’ne Lise Öğrenimi için kayıt yaptırdı. Tiyatroyla bu okulun 2. senesinde başladı. Yaprak Dökümü, Gergedanlar, Martı gibi oyunlarda küçük roller ve dışarıdan faal sorumluluklar almayı tercih etti. Mezun olduktan sonra 1 sene kadar AÇOK adlı özel bir tiyatro grubunda yer alan Babür, birden fazla karakter ile çeşitli oyunlarda oynadı. Daha sonra mezun olduğu okulun oyunlarını yönetmeye karar verdi. ‘Kral Ölüyor’ adlı oyunu hocasıyla beraber yönetip, çeşitli ödüllerle, yaptığı işi pekiştirdi. 2005 yılının yaz sezonunda, Eftal Gülbudak’ın yönettiği ve İstanbul Şehir Tiyatroları’nın Uluslar arası ‘Mekân Tiyatro Festivali’ adı altında oluşturulan ‘Köy Seyirlik’ oyunlarında oyuncu olarak yer aldı. AÇOK’ tan ayrılmasıyla beraber, Erdal Cindoruk yönetimindeki İstanbul Yeni Sahne tiyatrosuna oyuncu olarak adım attı. Ayrıca bunların yanı sıra; öykü ,şiir ve makale yazmaktadır.

13 yorum:

  1. gözleri çok güzel yaa

    YanıtlaSil
  2. boyu kısa ama çok yakışıklı be ...

    YanıtlaSil
  3. gerçektende yakışıklıymış

    YanıtlaSil
  4. şimdi aslında boyu çok da kısa sayılmaz yani aynı boyda olanlarda var dimi ama:)

    YanıtlaSil
  5. çok yakışıklı yaaa

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle ne kara saçı ne kara kaşı sadece bakışları anlatıyor herşeyi aklımdan bi türlü çıkmıyor :)

    YanıtlaSil
  7. keşke sana duygularımı anlatabilsem keşke karşına geçip beni ne kadar çok etkilediğini anlatabilsem bu kelimeden her ne kadar nefret de etsem keşke .... unutmadım unutamam ....

    YanıtlaSil
  8. buraya yazmak yani sana olan hayranlığımı burada paylaşmak bir nevi bana ii eliyor sana olan duygularım benim yüzümde bir tebessüm oluşturuyor işte bu benim yalnızlığıma ışık tutuyor teşekkür ederim sana beni tanımasanda bende seni tanımasamda yinede çok teşekkür ederim bu duyuda güzelmiş

    YanıtlaSil
  9. çok tatlı çocuk yaa taş gibi gözlerine hastayım gülüşüne aşığım hiç aklımdan çıkmıyor herşey onunla güzel :)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel birisin.sebebini bilmem ama nedense benim çok hoşuma gittin.......ayrıca çok hoş bir gülümsemen içten ve sıcak bir bakışın var,karizmatik bir bakışın var ..bazı resimlerde küçük bir çoçuk kadar mutlu ve sempatiksin ,bazılarında ise çok cool ve sıcaksın..(nedense kendimi sapıklara benzettim bu kadar şey söleyince..:=)..:)

    YanıtlaSil
  11. Çook Ama Çook Tatlı yhaa Diyecek Söz Bulamıyorum GençLer :D <3 :*

    YanıtlaSil
  12. Aşık Oluyorum Galiba <3 :D Gözleri güzel gülüşü güzel daha ne diyecem yani ? :DD <3 Sempatik Karizmatik ve bla bla bla Çok Sewiyorum yaa Adı Ağzımdan Kendisi aklımdan Çıkmıyor :D <3 SENİ SEVİYORUM HALİL İBRAHİM BABÜR <3

    YanıtlaSil
  13. cok guzel oynuyo bi kere sesi muhtewe

    YanıtlaSil